Tuesday, December 14, 2010

must watch movie list

apabile aku dah kering idea nak kongsi ape?? make inilah yang terlintas kat fikiran aku.., aku akan list kan tige movie yang aku taknak miss langsung.., kalau aku miss kat wayang aku akan cari ikhtiar untuk tengok jugak cerite tuh..,


1. Tron Legacy.. cerite disney yang bakal ditayangkan pada 16 haribulan nih.., akan tetapi aku ade exam.., so macam susah jer nak tengok.., tapi rasenye minggu nih aku akan gi gak kot kalaw ade membe yang nak pi tgk gak.., huuhuu.., tgk cerite nih dalam 3d lagi best rasenye.., dengan technology dowang filem sci-fi ni jadi lebih menarik.., tgk poster jer dah terlintas kat otak taknak miss cerite nih

2. Transformer 3..., kalau dah tengok yang 1 dan yang 2 mestilah kene tgk yang ketige gak an.., kalau x.., x complete lah kan.., cerite nih pon menggunekan teknologi cgi yang melampau.., haha.., tapi yang first and second memang best.., so yang ke tige nih mestilah teramat best kan.., akan ditayangkan pada bulan julai tahun hadapan.., harap2 dapat tengok.., huhu

3. MANTERA.., nih satu2 cerite malaysia yang masuk dalam watch list aku.., bukan sebab aku peminat tomok tapi sebab aku minat dengan cerite sebegini.., ala2 transformer.., so aku panggil transformer malaysia.., hero die tomok.., aku terbace pasal review cerite nih dah lame lah jugak.., mase tuh kat paper berite harian.., harap2 cerite nih tak mengecewakan aku sebagai peminat movie sci-fi..,
ape2hal pon cerite nih telah membuktikan bahawa kita juga mampu menjadi seperti hollywood dengan name mollywood.., haha
semart kan poster die.., betol2 menarik hati.., kompom dapat kalahkan 2 alam.., hahahahahaha