Tuesday, January 1, 2013

wishlist 2013

hello new year.. dah 2013 and bumi ni belum kiamat lagi.. maka janganlah percaya ramalan2 ni.. kiamat tu pasti akan berlaku.. cuma bila tu adalah rahsia Allah.. banyak dah tanda2 dia yang muncul kan.. note to self..

so now aku nak tulis apa yang aku nak pada tahun 2013 ni.. hopefully dapat..

2013 wishlist:
- own another analogue camera (le sardina in shopping list)
- nak beli smartwatch (tapi macam x necessary je)
- oh aku kena renew license bulan 3 ni =)
- Dean list
- kahwin??
- tahun ni kene belajar jimat cermat
- majukan bisnes
- tajamkan soft skill
- nak kawal emosi (rasanya stabil dah)
- nak jadi anak soleh
- nak jadi rajin (x nak lagi apa yang terjadi 2 sem ni)
- nak BADAN BESAR (bukan gemuk tapi normal)
- nak kereta (ni mustahil)
- nak tulis novellah (kalau ada idea and masa)
- nak produce movie batch (tgh cari pengarah dan penulis skrip ni)
- ni yang pasti - stop smoke (membazir betul.. bukan sebab perempuan yang pasti)
- be the extraordinary person..

wahh banyak nye wishlist aku.., tapi yang first tu kompom terlaksana lepas aku dapat ptptn nanti.. hehe