Wednesday, March 30, 2011

semata-mata kerana awek....

Assalammualaikum semua..,

sebelum tido dan sebelum terlupa nie aku nak share satu story yang betul2 berlaku depan mata kepala aku sendiri.., tapi jangan fikir jauh sangat lak.., ini kisah benar dan tak ade orang yang mati atau cedera pon.., hihi

sebenarnye aku hairan la ngan dak2 sekarang nih sebab aku pon tergolong gak.., bagi diorang nie semuanye fikir mesti kene ada couple at least sorang.., aku pon mula2 macam tue jugak.., tapi setelah berfikir dengan sematang-matangnye baru aku sedar sebenarnye hidup bercouple ni agak menyusahkan..., orang kata kalau takde couple hidup sunyi.., betul ke?? aku dah tak bercouple sejak hampir 3 tahun ok jer hidup aku.., tak ade lah sunyi macam anak yatim piatu.., anak yatim pon dikelilingi penjaga dan kengkawan senasib diorang..,

berbalik kepada kisah yang aku nak ceritakan.., ade lah sorang mamat ni.., student cfs jugak.., tapi dari gaya die macam tak ambil short sem yang sedang aku duduki sekarang nie..,aku perasan dari semalam kot.., die dah lah tak amek short sem tapi petang2 tyme kitorang sedang giat mengeluarkan peluh dia datang cfs.., berbasikal pulak tue.., tapi dia bukan nak main basikal ke join kitorang riadah ke ape.., yang menjadi persoalannye die pergi jumpe awek die..,

aku faham yang dia rindu awek dia.., p agak2 la.., nak dating pon carik lah port lain.., mall ke mane ke.., janganlah dating kat sini.., nanti kalau ade parents yang datang jenguk anak2 diorang kat sini nampak dah jadi isu.., jadi bahan bualan kat luar sane.., kalau sebut name diorang jer takper.., silap2 name institusi ni jugak yang tercemar.., kan parah tu..,

oklah aku mintak maap kalau korang yang sedang bercouple kat luar sana terasa dgn ape yang aku tulis ni.., bukan ape kita sesama muslim kena ingat-mengingatkan saudara-saudara kita...,
ape2 hal aku mintak maaf yer.., segala yang baik tue datang nye dari Allah dan yang buruk juga datang darinya tapi ditunjukkan melalui kelemahan diri aku sebagai hambanya yang hina lagi kerdil..,

sekian wassalamualaikum