Monday, April 11, 2011

hey.., i'm back.. =)

asssalamualaikum semua.., dah seminggu aku tak update blog aku kan.., sebenarnye bukan aku dah malas nak update sebab kalau tak bukak blog memang bosan tapi disebabkan alasan tertentu terpaksa jugak menerima kebosanan tersebut..,

actually aku baru jer lepas memformat laptop aku yang hampir setahun ni kat kedai hp kat midvalley.., ni kali kedua aku format.., aku format sebab ade disk error.., p bile nak check error x boleh.., so final solution nye format ajelah.., mule2 aku hantar kat budak cfs ni.., aku tgk iklan die murah jer.., 15 hinggit jer format.., tak pikir panjang aku terus jer hanto.., bila dapat balik.., dia kata grafik ngan internet driver tak ade.., dah bagi window ciplak.., haha.., mule2 aku nak download jer.., p internet aku pon takleh nak bukak.., macamne kan..,

so aku g lah hantar kat mid.., format sekali lagi.., 80 hinggit melayang.., p berbaloi la.., nampak baru..., walaupun luarnye dah buruk..,

semalam baru aku dapat balik laptop aku.., pi baru harini dapt mengonlinekan diri..,

sekian
wassalamualaikum