Monday, December 31, 2012

goodbye 2012

finally.. sekali lagi melangkah ke tahun baru masihi untuk kali yang ke 20.. tapi yg menyedihkan sekarang ni sekarang ni tengah final exam. so what.., exam je pun kan.. harapannya jangan fail sudah.

so kat entri ni aku nak summarizekan apa yg berlaku dalam aku punya 2012.. kenapa?? biar lah.. blog aku kan..

MY 2012:
- officially degree student (Bach of math science - IIUM)
- baru masuk uia berapa minggu dapat jadi komiti program
- then dapat jadi Program Manager Kembara Felda
- ini tahun paling banyak cuti (belajar masa Feb-June n Sept-Dec.. 3 bulan setengah cuti)
- start belajar motion grafik (AE)
- jumpa kawan2 yang awesome (even sometimes menyakitkan hati)
- baru nak berjinak-jinak dengan futsal (noob gila kan)
- pernah sekali main futsal dgn kengkawan PG aku skor 5 malam tu.. bangga siot
- first time dapat kasut futsal dari bapak aku (price 150 klw x silap.. x pernah weh aku dapat)
- officially dapat lesen kereta.. (2 kali test jpj)
- tahun paling banyak main boling
- first time masuk tournament (boling n futsal)
- first time jadi keeper futsal (ini rare sebab aku paling takut bola)
- debut futsal pun jadi keeper (bolos 4 dalam 2 match)
- sekali lagi tukar phone
- abang ngah aku kahwin (dia nikah aku tak dapat ikut sebab tgh exam time tu)
- sehari lepas abg aku bersanding kat PG tu merupakan harijadi aku..
- kene REJECT.. literally

ni je kot..., haha.., selamat menyambut tahun baru

next entry: 2013 wishlist =)