Friday, December 24, 2010

sampai gak umah..,

salam entri kali nih aku nak cerite pengalaman pulang ke rumah aku yang tak seberape dekat ngan kampus aku..,

aku keluar cfs tadi dalam kul 11 lebih.., tapi sampai rumah dalam kul 10.., dekat 12 jam gak an.., tapi kul 11 - 1 lebih tu aku berada dekat central market.., menguruskan satu bende.., bukan uruskan jenazah lah yang pasti..,huhu

then  aku pon ke bukit jalil.., bukan nak beli tiket final aff suzuki cup tapi nak beli tiket bas bali ke johor.., pada awalnye aku memang bercadang nak tengok final kat bj kalau aku tak balik johor.., tpi akhirnyr kene balik jugak.., huhu.., mule2 pi kaunter transnasional.., tiket available tuk ari nih.., kil 11 malam.., aiyoo mase tanye tu baru kul 2.., lame tuu.., then aku pi beli yang sok pagi nyer jer.., then baru terpikir nak tido mane malam nih.., nak patah balik.., cam jauh jer.., adooyai.., then aku pi lak cari tiket lain.., ade jugak kul 3.30 petang.., then tiket trans tuh aku jual balik kat kaunter dye.., dapat separuh harge jer.., takpe la..,lgi separuh tuh sedekah jer.., huhu..,

tapi.., satu bende yang jadi sebab kenape aku selalu beli tiket trans ialah.., sebab bas trans nih punctual sikit.., kalau bas lain.., seboleh-boleh nak tunggu bas tu penuh baru jalan.., macam tadi lah.., kate jer 3.30.., tapi gerak 4.20 sebab bas tu kosong awalnye.., haih.., dah membazir mase kat situ..,

dari 4.20 - 9.50 kot aku kat dalam bas tuh..., nasib bek bas nye selesa dan ruang besar sikit.., kalau tak sakit badan aku nih.., huhu.., ape pon.., alhamdulillah.., sampai gak aku kat umah.., huhu