Saturday, December 4, 2010

saturday again

aik dah sabtu balik..., cepat betul mase berlalu kan.., tapi hari nih lain sikit dari sabtu minggu lepas sebab beslah jugak minggu nih..,

minggu nih segale aktiviti setat dari tengahhari.., bukan aku bangun tengahhari.., tapi pagi tadi memang takde bende yang hndak dikongsikan.., so tengahhari tadi roommate aku nih baru abes kelas.., sian dia ari nih sepatutnye cuti pon ade kelas.., nak wat macamane kan dah naseb badan..,

so tghri tadi lepas makan dan menunaikan yang fardhu.., aku pon bergerak ke pasar seni.., kenape pergi pasar seni.., kl nih kan banyak lagi tmpat menarik tuk di lepak.., selain dari nak mendiscover pasar seni nih.., sememangnye aku memang ade tujuan yang rasmi untuk kesane.. first of all.., aku nak pi cari tempat yang aku boleh bantu tuk menjana pendapatan.., bukan keje part time.., tapi adalah.., hehe.., yang keduanye.., sebab aku nak carik benda yang dari dulu aku nak carik.., tapi belum terase nak beli lagi.., bende tersebut ialah kamera lomo yang tak berape nak setanding dengan dslr yang aku tak mampu nak beli..,

then pi lak merayap di petaling street.., tapi takde bende yang menarik.., then membe sorang nih suggest pi mid valley tgk wyg.., so layan jer lah.., tiket yang dibeli kul 645 petang.., cerite yang dipilih bukan rapunzel mahupun harry potter atau 2 alam.., tetapi cerita the social network yang mengisahkan mengenai pengasas facebook gitu.., hehe citer nih habis tepat2 kul 9 malam tadi.., then terus jer balik kolej sebab kitorang kene masuk sebelum pukul 10 malam.., kalau tak kene saman kalau taknak kene saman kene lah panjat tembok nak masuk dalam.., haha

sekian, peace