Thursday, December 2, 2010

sebenarnye aku....

sebenarnye aku ni dari dulu sampai skang merupakan failure dalam bab bercintan.., taip insyaallah success la kalaw dah bina masjid nanti.., mane taknye.., selame hidup nih akurase aku kapel 2 kali jer.., x macam kebanyakan membe2 aku yang lain.., ntah bape kali pon aku tak terkire.., 2 kali tu pon mase high school dulu.., fez tyme form 2.., seminggu jer sebab aku tak niat nak kapel pon.., kali kedue tu lame la gak.., hmpir 2 taon lah gak..,

sebenarnye aku bukan nak citer pasal kisah kapel aku kat sini.., tapi nak citer macam ne aq boleh ter-minat kat sorang gurl nih mase sem 1 dulu sampai lah sekarang aku still minat kat dye.., tapi yang taw aku minat kat die just sorang due mmbe2 aku jer..,

rase minat aku kat die timbul lepas satu peristiwe nih.., mase tu kelas fizik.., di sebabkan aku je lelaki yang smpai awal aku lepak la kat luar kelas tnggu mmbe2 kelas aku.., nak masuk segan sebab dak pmpuan dah pnoh dah dalam kelas tuh.., then kwn2 aku pon sampai.., then kitorang semua masok kelas.., mase tu first tyme gak dapat kelas kat venue tu...,

mase aku tengah nak cari tempat duduk.., si dia ni sengaje nak melawak agaknyer.., dye pon cakaplah "brother kelas sebelah lah" tapi die gune loghat utagho dye.., then dye tutop la mulot dye ngan tgn die sebab terlepas kot.., oleh sebab itu.., aku pon mengajuk balik ape die ckap dlm loghat die.., tapi tade niat nak kutuk die pon.., then maybe sebab die geram die pon pandang aku semacam nak makan aku pon ade.., then aku yang tak pikir panjang pon try la nak lawan balik renungan dye.., suddenly daripade renungan tajam tu boleh pulak jadi dari mata ke hati boleh pulak aku terpesona seketika.., adusss.., aku jatuh lagi..,

satu hari tu die mintak no aku sebab nak contact pasal speaker corner jer.., tapi aku maen2.., so die pon mintak kat sorang minah nih.., memandangkan mase tu minah ni jer yang ade no tepon aku..,

bende paling kelakar nye mase wat experiment physic satu hari tuh.., member aku nih terlepas satu benda menyebabkan bunyik yang kuat.., then boleh pulak aku terjerit name si dye nih.., sebab name membe aku nih kalau diolah balik same jer name dengan si dye..,

mase exp yang terakhir utk sem satu aku try lah nak kacau die dekat2.., tapi..., hampe yang aku dapt.., huhu.., even kitorang ade no. masing2 pon.., aku tak pernah text or call dy kecuali pasal belajar jer.., ade sekali tu pernah la aku ngat nak usha pakai fon.., text2.., last2 dye ngelak gak..,

hmmm.., maybe dy pon memg unavailable lagih kowt.,.,
aku ngat aku rase semua tuh kejap jer..., tapi sampai sekang nih.., aku rase jer.., mybe dy da curik hati aku kot just aku jer yang tak pat curik hati dy lagi.., apelah nasib badan kan