Tuesday, February 15, 2011

bukan menghilangkan diri

assalamualaikun dan selamat menyambut kelahiran junjungan mulia umat Islam (Nabi Muhammad SAW) semua..., dah lame aku tak update blog.., bukan curi tulang yer.., haha..,

bukan nye aku tak dapat online.., dapat tu memang dapat tapi tak ade kesempatan nak menulis entry..,
hehe sebelum tu aku nak bagi ucapan tahniah kepada seseorang kerana telah menjadi rakan blog aku yang ke 222.., cantik no. tu.., nak taw saper.., jom kita terjah blog insan bertuah nih.., kiera's sakura

ok lah.., actually 2 3 4 hari kebelakangan nih aku sibuk menyiapkan satu tugasan atau projek computer 2 (programming in c).., wow.., 2 hari tak tido nak siapkan.., tapi las2 tak dapat gak nak siapkan.., terpakse hantar mane yang mampu jer.., adooi...

selain tu minggu ni merupakan minggu exam untuk student cfsiium nih.., korang semua termasuklah diri aku good luck yer.., dah sibuk siapkan projek aku pon tak study lagi.., macamne lah agaknye result aku nanti.., terpakselah keje lebih keras macamnih.., huhu..,

ok sampai sini saja ngomelan aku.., nak pi studyyy..!!!!!!