Sunday, April 24, 2011

I miss field, ball and action

assalamualaikum semua..,

cpat jer hari ahad dah nak melabuhkan tirainya dan esok dah mula hari bekerja semula kan.., nak rehat lagiiiii..,

field, ball and action a great combination for a footballholic like me.., but honestly, i really and truly cant play football..., its not i'd a fractured bones or disease that make me cant play this sports.., but i'm not a sport type guy and i wanna learn to play this game.., so the summary is i'm a footballholic who cant play the game..,

cewahh.., tetiba nak type dalam bahasa asing lak an.., mesti korang rase aku kerek.., bile lagi kita nak cuba bahasa yang kita anggap bahasa dunia nie.., so its like practice make perfect..,

gambo dari pakcik google =)

ok memang betul aku tak reti main bola macam kebanyakan budak lelaki lain.., tapi tak salah kalau aku turut mencuba bermain sambil belajar bermain kan.., 

tapi masalah utama kat sini bukan sebab budak2 kat padang ni tak nak bagi aku main.., diorang tak kesah pon sape yang main., kaki bola ke kaki bangku ke lenjan saja...,

sebenanye.., aku merindui ketiga-tiga benda tu sebab hampir seminggu dah hujan, guruh dan petir berada di cfs ni.., so memang tak boleh lah nak main.., boleh tu mamang la boleh.., tapi masalahnye.., kalau demam nanti kan dah kene skip kelas.., dah le short sem ni belajar nye laju semacam.., huhu..

sekian saja ngomelan aku pada petang yang sejuk ni.., huuhuu