Tuesday, May 24, 2011

benda ape yang mesti ade kat laptop seorang lelaki..

Assalamualaikum semua..

tajuk entri kali ni nampak macam soalan.., dan entry ini merupakan jawapan kepada soalan tersebut.., hehe.., memandangkan aku pon seorang lelaki..,

tapi jawapan yang akan aku berikan bukan dari laptop aku tetapi dari ape yang telah aku observe selama beberapa bulan.., lelaki yang dijadikan subjek berada dalam lingkunan umur 18-21 thn..

antara benda utama yang akan di-install lelaki ialah games.., antara games yang wajib ada ialah>>
1. PES (pro-evolution soccer) / FIFA dan game2 bola yang lain
2. Counter Strike.., ini aku rase semua laptop yang aku observe tu mesti ade..,
3. DOTA.., 9/10 lelaki akan install game ini..
4. game-game lain yang sesuai dengan jiwa mereka..

selain dari games.., budak2 lelaki juga akan install beberapa software >>
1. photoshop
2. IDM
3. torrent
4. browser pilihan hati..,
5. VLC media player

itu yang utama..,

bagi mereka yang tak suka desktop diorang penoh dengan shortcuts.., diorang akan guna rocketdock.., orang yang macam ni pasti akan letak beberapa desktop gadget yang menarik..,

aku rase semua benda yang aku sebut tu pasti akan ade kat laptop setiap lelaki.., tapi ini semua atas konklusi aku sendiri dan hanyalah pendapat diri aku.., kalau ade yang bercanggah itu sudah pasti sebab pendapat setiap individu berbeza..

sekian dari aku.., wassalamualaikum..