Wednesday, July 13, 2011

lunch ke breakfast??

assalamualaikum dan afternoon semua..,

eh aku bagi afternoon so awat kat entri aku ade breakfast lagi nih.., patotnyer lunch lah an..,

ni lah yang nak sedih nih.., sadis woo..., eh belom pape dah sadis.., awat bro??

kebenrannye ialah menu lunch aku hari nih adalah menu breakfast yang sebenar.., iaitu roti chocolate bun 3 bun.., dan air nescafe ice setin.., yang aku beli dari kiosk.., nape x makan kafe jer bro..,

ni lah yang sedih nyer nih.., kelas abes kul 1.., lebih kurang lah.., member ajak makan kat cafe E (dekat ngan kelas).., pi aku nampak cam ramai jer.., so aku ingat nak makan dekat kafe mahallah aku jer lah an..,

sampai2 jer.., perggghhhhhh panjang giler queue die.., tak jadi ar.., so gi jer kiosk beli jer lah per yang ade.., huhu

tak per lah asalkan perotku beralas utk kelas kimia petang karang.., =I