Friday, November 26, 2010

eye-conspiracy

Assalamualaikum pembuka bicare...,

entri kali ini juz nak citer ape yang aku nampak kat duit seringgit dan sepuluh ringgit malaysia.., ape yang telah aku nampak ialah gambar segitiga yang seakan-akan mempunyai satu mata di tengahnye.., gambar ni ditunjukkan terang2 kat dollar america

ni lah duit dollar amerika.., nampak kan gambar piramid yang ada mata satu tue..
gambar seterusnye pulak telah menunjukkan gambar yang saya sebut.., piramid bermata satu ini merupakan salah satu daripada banyak simbol illuminati ataupun freemason..,

ini pulak duit sepuluh ringgit malaysia.., perhatikan gambar dalam bulatan tersebut.., ia kelihatan sebuah sebuah segitiga dan didalamnye mempunyai bulatan.., ia juga kelihatan hampir serupa dengan gambar yang kedua tadi..,


ini pulak duit seringgit.., yang ni kene ade trick sikit nak tengok.., hasil ajaran daripada rakan sebilik saya.., cuba anda perhatikan gambar dalam bulatan dengan bantuan cahaya di belakang.., bukan belakang anda tetapi belakang duit tersebut.., anda akan menjumpai sebuah segitiga yang mempunyai mata didalamnye..,
selamat mencuba ye..,

berdasarkan beberapa perbincangan yang pernah saya sertai dan dengari.., gerakan freemason atau illuminati ini menggunakan simbol mata satu sebagai simbolik mata yang melihat kesemuanya..,

untuk peringatan korang jugak.., mata satu ni merupakan satu daripada ciri2 dajjal yang akan membawa kemusnahan kemudian hari..,