Saturday, November 27, 2010

sabtuku terase pelik

Assalamualaikum pembuka tirai..,

cepat betul mase berlalu.., besok dah hari ahad.., aku ingat hari ni hari jumaat.., p bile pikir2 tadi tengahhari aku solat dzuhur bukan jumaat.., hahaha..,

hari ni memang weekend yang agak bosanlah.., mungkin sebab bangun awal kot.., pukul 9 pagi dah bangun.., cukup awal la bagi aku.., bangun2 membe da pakai lappy aku.., so sku pon duduk termenung sambil membace karya Faisal Tehrani.., then aku p main game sampai lah dzuhur.., selalunye.., tyme sabtu aku selalu lah jugak lepak kat mid valley.., tapi sem nih kene jimat cermat sikit.., nak kolect duit pinangan.., hahaha

lepas dzuhur pi makan then tido sebentar.., huhu.., bangun cube buat lab report chemist tapi tak paham so tak habis buat.., then sambung game balik sampai asar..,

lepas asar aku terus bersiap nak ke rumah abang aku di shah alam sbb esok die konvo and ayah aku suruh ikut sekali.., yang tak best nye mase otw ke shah alam.., perghh dalam bas dengan kesejukan kene berdiri lagi.., dekat sejam kot.., bukan sebab jauhnye shah alam.., tapi sebab panjangnye jam di lebuhraye persekutuan..,

tapi yang seronoknye.., sku dapat surf free dan lajunye di rumah abang aku ni.., mane taknye hari ni boleh pulak connection wifi biul mase kat cfs.., adoi..,

aku sampai terus jer azan maghrib then parent aku pon sampai.., lepas lepak2 jap.., kitorang pi makan kat luar.., lepas tu terus balik semula ke shah alam and sambung wat keje masing2.., family aku hilangkan penat.., aku pulak wat entri untuk hari ini.., sekian...

peace no war =)