Sunday, December 12, 2010

akhirnye

wah.., lega gak akhirnye.., kerja yang aku tunde sebelum nih dah siap dah..,
skang nih.., no more video maker.., hope so lah.., tadi pon baru lepas jawab satu paper bersame tok esah.., haha.., name jer computing essential.., tapi kalaw tak bace.., kompom x boleh jawab.., naseb bek boleh jawab.., alhamdulillah..,

so kat sini nak nasihatkan kat pembace semua.., jangan lah menunde kerje2 anda yer.., nanti bertimbun pulak.., lagi2 yang still study skang nih.., nanti tak sempat nak bace buku untuk jawab exam.., then bersedih pulak bile dah tak dapat jawab..., merungut bahawa soklan yang dibuat tuh susah.., sebenarnye soklan tuh akan jadi senang kalaw kita mengulangkaji..., lagipon mak ayah hantar kita belasjar untuk kita belajar lah kan.., jangan dok habiskan mase pi merayap jer kejenye.., ( cakap orang jer lebih.., padahal diri sendiri same jer.., heheh)..

actually nasihat nih bukan untuk orang yang bace jer tapi untuk orang yang menaip post nih gak lah.., nih dok nasihatkan orang tapi diri sendiri teruk.., macamner orang nak terime an.., so., lepas nih aku pon berharap agar tyme management aku jadi lebih baik..,

oh yer malam nih aku and tok esah wat celebration.., celebration aper yer..,

bukak lah tok esah nyer blog.., hehe

sebenonye.., tgh celebrate follower ke 500 and above die jer.., tahniah yer tok oiii..,

tapi kan.., aku ade omwork lagih nak kene wat...,, huahahahahahahahaha