Friday, December 10, 2010

Terima Kasih

bagus betul segmen nih.., memupuk nilai berterime kasih...,

peristiwe nih memang tak leh nak lupekan.., berlaku mase form 2.., kire2 4 tahun lepas lah.., mase 2 aku tak brape kenal dak2 skola except mmbe2 rapat n dak2 kelas jer.., satu hari tu mase tengah rehat.., aku lepak lah kat depan kelas lepas gi makan.., tibe2 ade satu pencil case terjatuh depan aku memandangkan kelas aku di g floor.., then aku tgk ats and ade sekumpulan dak perempuan tgh berkumpul kat kaki lime tgkat 2 tgh beratur ke makmal rasenye.., and mybe tuan punye pncil case tuh tak perasan.., so aku ingat owner die ade kat situ.., aku amek dan terus ke tgkat due kat kaki lime tadi and pulangkan pencil case 2.., ownernye dak pmpuan rupenye.., and dye pon cakap terima kasih sebab aku susah payah dari ground naek ke tingkat due.., perggh terharu bukan sebab perempuan tapi sebab orang yang aku x kenal cakap terime kasih kat aku.., huhu

care nak semai budaye berterima kasih nih mudah.., antare carenye.., jangan lah terlalu harap orang berterime kasih pada kite jer.., tapi biarlah kite yang berterime kasih kat orang.., bile orang nampak die akan terpesone dgn attitude kite and rase macam nak ikut ape yang kite wat..,

ucapan yang paling ikhlas pernah diterime rasenye same jer ngan peristiwe kat atas tuh.., hehe

terlupe nak ucapkan terime ksih kat tok esah sebab die ajak saye masuk contest die..,