Friday, December 10, 2010

sudah terlambat baru nak cepat..,

fuhhh.., ngatkan makin nak mid sem makin relax sikit.., rupe2nye.., makin full lak jadualnyer..,
adoyai..,

tulah.., amek keje pi tunde.., kan dah jadi macam nih..,

aku kene wat 2 video.., satu dah siap.., tinggal update.., lagi satu baru nak mule sebab kureng idea.., sape2 yang murah hati nak tolong meh ar.., esok kelas full 8-6 petang.., wow..,
malam free so kene sambung wat video yang sangat diperlukan.., dapat task nih hampir seminggu sengah tapi disebabkan kebuntuan.., so aku tunde dan terus tunde.., ini pon tengah tunde sebab aku sedan berblog.., haha.., sabtu free.., kalau takde halangan kire free lah.., hari ahad?? exam computer1 lak.., study blum lagi.., redha jer tanpe usaha?? mane boleh.., hari isnin lak.., speaker corner bahase arab..., adoi.., baru bape bulan bahase nih masuk otak aku.., kene cakap depan khalayak ramai lak.., huhu

so kesimpulannye jangan jadi macam aku supaye orang macam aku berkurang sebaliknye bantulah orang macam aku supaya masa aku lebih terurus dan orang macam aku dipupuskan dan agame serta negare pown maju..,

tu jelah rintihan aku malam nih.., huhu ponat wooo.., sape2 nak tolong dipersilakan yer..., hehe