Sunday, December 19, 2010

saturday again and again.., -_-

so.., hari sabtu dah pon lepas.., and now.., say hello to sunday.., mybe it just a little late to say that.., wifi wat hal.., maklumlah.., pakai nak free.., huhu

so sabtu aku kali ni ade sikit perbezaan.., ape yang beza nye??

bezanye.., hari nih ada mid term examination.., dan paper yang aku jawab pada pukul 11 tadi ialah paper bahasa arab level 1.., yang diperuntukkan selame sejam setengah tapi aku hanye gune 45 minit.., bukan nak kata aku nih dah pandai tapi aku dah taktahan nak tgk soklan tuh.., huhu.., tapi Alhamdilillah dapat gak jawab.., cume betul salah je lah tak tahu kan.., then aku bersama roomate aku dan juga tok esah berjalan-jalan di bandar menghilangkan rase tension.., tapi exam aku dan tok esah tak habes lagi sebab aku ade paper komputer hari khamis nih manakala tok esah pulak ade paper bio pade hari rabu kalau tak silap.., so good luck yer tok..,

hari nih aku berjaya accomplishkan satu daripada 3 movie watchlist aku.., iaitu cerita tron legacy yang diperdanakan pada 16 december lepas.., nak review ker citer nih.., senang cerita kepade readers semua pergilah tengok sendiri.., dan terpulanglah kepada individu tersebut nak kate best atau tidak yer.., tapi overall aku bagi lah rating dalam 5/5 bintang..., sebab bagi aku cerita nih memang menarik.., susunan plot cerita nye plak memang kemas..,

then kitorang semua jalan2 tanpa tujuan di bukit bintang.., aku pun tak tahu ape ade kat situ.., haha
balik2 uia teru g settlekan solat maghrib.., lepas tu teringat lak satu benda.., Malaysia lawan vietnam separuh akhir kedua lah.., so aku pon turun ke cafe di kolej nih.., perlawanan yang menarik walaupun terikat tanpa jaringan.., tapi yang penting Malaysia akan ke final.., semoga menjadi juara yer harimau muda..,

then ingat nak wat review pasal match tadi.., maka disitulah bermula masalah wifi kat uia nih.., mybe ramai sangat yang online kot.., tapi yang penting.., bukan kerjasama.., tapi penat dan berbaloi dapat round kl lagi.., mane taknye.., nanti dah habis asasi kat pj nih.., kene lak pindah kuantan sebab main campus sciences student kat kuantan bukan kat gombak.., huhu

thats all from me this nite.., have a nice weekend fellas..