Monday, December 20, 2010

sehari sebelum isnin

semalam (ahad) agak bosan dan tak best bagi aku.., kenape..?
sebab aku tunggu mesin basuh kosong dari kul 10 pagi.., kul 10 malam baru baju aku dapat masuk.., haih.., dah lah baju sebaldi penuh.., nak basuh tangan.., memang taknak lah jawabnyer..,

tapi hari nih best gak.., sebab tadi aku makan pizza kat bilik member aku secare berjemaah.., memang feel bile makan ngan kengkawan nih..,

oh yer.., tadi aku baru install pes 2011 kat lappy aku.., mule2 aku taknak install sebab aku dah ade pes 2010.., tapi aku install gak sebab pes 2011 nih ade patch untuk team Malaysia.., sebagai warganegare kena lah support gak an.., dengar cerite lepas nih akan keluar patch untuk liga malaysia.., macam best jer bunyiknyer.., mane taw nanti gune kelantan boleh kalahkan chelsea ker.., baru puas hati.., haha.., harap2 keluar cepat sikit patch tuh.., terima kasih pada tok esah sebab bagi aku pes 2011.., maen game kedua baru dapat gol.., haha

sebelum melabuhkan tirai en3 nih.., aku nak ucapkan semoga berjaye pada psukan kebangsaan piala aff suzuki yang akan bermain pada perlawanan final pada 26 dan 29 desember nih.., oh ye.., kali pertame aku dengar final ade first ngan second leg.., agak terkejut jugak yer.., kepade penjage gol malaysia, Fahmee anda memang penjage gol yang hebat mase bermain dengan vietnam.., harap persembahan yang lebih mantap dari itu dapat dipersembahkan sewaktu final kelak.