Monday, January 3, 2011

GA : saya nak phone casing

wah ade ga nih boleh dapat casing phone lah..,
tapi ade syarat2 die kalau nak join..,  syarat2 nye ialah :
1. mesti ada blog, dan beralamat di malaysia, senang nak pos hadiah kalau menang ( of course lah ade)

2. jadi follower blog therosputih dan jualbelicrocheted-manik, ini link kedua2nya, just copy dan follow [www.therosputih.blogspot.com] dan [www.jualbelicrocheted-manik.blogspot.com] (settle)

3. masukkan kedua2 blog ni tadi dlm blog list masing2 (settle)

4. buat satu entry bertajuk GA saya nak phone casing, jangan lupa, copy dan letak banner ga kat atas dalam entry anda...masukkan link entry ini dalam entry anda...dlm entry anda itu nanti, anda boleh tulis apa sahaja, tetapi mesti ada slogan saya nak phone casing kerana .... tidak lebih daripada 111patah perkataan 
GA : saya nak phone casing

saya nak phone casing kerana saye tiade casing untuk phone saya. nak beli semua tak berkenan.., tengok gambar yang ni cantik sangat.., tibe2 rase tertarik.., lagipon ade casing phone bagus.., henpon rase terjage sikit.., lagi pun ianya merupakan aksesori phone yang menarik sekarang nih..,
5. letakkan banner ga di atas di sidebar blog anda dan linkkan ke entry ini (settle)

6. kalau nak tag rakan2 blogger lain pun sangat2 dialu2kan (tak sempat.., kepada readers yang nak join klik je link bawah banner tu..)

7. akhir sekali, sertakan link entry anda di ruangan komen entry ini, letak kat tempat lain tak dikira ha.. (settle)