Monday, June 6, 2011

kembali ke tempat yang sepatutnye....

Assalamualaikum semua.., sejuk sungguh pagi nih an.., mengigil aku menekan keyboard laptop nih.., setelah beberapa hari aku bertapa hari ni aku ada satu entri baru.., hehe bertapa kebendanye.., pergi kenduri kawen sedare je pown.., haha

semalam aku dah mula menjejakkan kaki aku semula ke uia pj.., 4 bulan yang akan datang ni merupakan sem terakhir aku di asasi ni..., InsyaAllah..., dalam minggu ni jugak kelas berkemungkinan akan bermula.., subjek2 aku utk sem ni boleh tahan la..,

tapi ape yang penting kali ni aku dah digelar second year student @ senior.., tapi layak ker dipanggil senior.., wallahualam lah.., sku pon tak sure.., sebabnye minggu lepas budak2 first year baru masuk ke sini dan menjalani taaruf week @ orientasi.., so adik2 semua..., dah taw kan uia cam na?? kalau tak taw jangan buat2 taw.., pi tanye orang.., sebab ni universiti dah.., bukan sekolah lagi yer..,

memandangkan ni sem terakhir.., akan ku cuba sedaya upaya.., kepada rakan2 seperjuangan semua.., marilah kita saling berdoa untuk kejayaan kita dan kawan2 kita.., InsyaAllah..

sekian saja dari aku....