Tuesday, May 31, 2011

MTV world stage Malaysia 2011

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.., dah berapa hari eah aku tak update blog nih?? hehe..,

so kali ni aku nak update berita terkini.., pasal tour jugak tapi bukan tour team2 bola sepak hebat dunia seperti yang telah aku buat sebelum ini.., 

kalau korang nak taw.., MTV world stage akan berada di malaysia sekali lagi pada tahun ni.., tapi kali ni akan berlangsung di i-city pada 24 julai ni.., ini merupakan kali ke-3 mereka berada di Malaysia..,


setakat ni aku just taw yang 30 seconds to mars ngan pop shuvit jer telah confirmkan diorang nye kehadiran kat show nie..,

tiket?? aku pon buntu mane nak dapat.., aku cari kat site nye tak jumper2.., tapi korang rajin2 lah ke www.mtvasia.com kalau korang berniat nak pergi ke sana yer..,

sampai sini saja celoteh aku pepagi buter nie.., 
wassalamualaikum.. =)