Sunday, May 29, 2011

Assalamualaikum semua.., aku rase aku tak terlambat lagi nak buat post pasal champion league malam tadi..,

namun aku hanya dapat tgk first half jer sebab terlentok dah bile second half bermula..,

tapi ape yang penting aku memang respect dan support barcelona hanye untuk match malam tadi.., barca berjaya mendapatkan trofi champin league untuk kali ke-empat

walaupun kelebihan sebenar berpihak kepada united kerana beraksi di wembley.., namun ketengangan barca dan cara permainan mereka lebih menguasai permainan.., hantaran2 yang sempurna.., memang aku respect abeh..,


itulah score setelah permainan tamat.., penjaring barca ialah Pedro Rodriguez, Lionel Messi dan David Villa
manakala gol saguhati united dihasilkan oleh Wayne Rooney..

ok itu jer lah ulasan aku.., ape yang penting aku suka MU kalah.., hahaha

sekian wassalamualaikum