Monday, January 10, 2011

ape jadi pada aku kalau mark zuckerberg tutup fb???


assalamualaikum.., tamat dah kelas arab tiga jam pagi tadi.., dan selesai gak le aku nye presentation tuk arab.., baru belajar dah speaking.., bak kate orang putih practice makes perfect.., err ade ke orang putih cakap cam tuh.., aku men tulis jer.., hahaha..,

back to the title.., bukan back to the future yer.., hehe.., atas tu mukadimah jer.., ni baru nak citer pasal topic yang sebenarnye.,
sejak kebelakangan nih aku sering nampak update blogger len yang mengatakan facebook akan ditutup pada march nih.., ade update yang kate betul.., ade update yang kate berita palsu.., so depend pada aku and korang semua lah nak pilih mane satu.., kalau tak tahu nak pilih.., tak susah.., tak yah pilih or pilih jer due2 kan mudah.., hahaha..,

actually.., kalau betul fb nak ditutup.., aku nih boleh kate antara yang menerima effect gak le sebab aku pon ade fb tuh.., tapi effectnye just lost connection ngan kenkawan jer lah.., susah nak berhubung dah.., so macamne ek?? fb nih pon tak taw betul ke tak nak tutup.., nanti tibe2 jer web address not found yang keluar lak an.., parah tu.., kalau jadi macam tuh dah tak sempat nak mintak contact number member2 kan.., fuhh sedih.., update event pon tak tau.., kene jelajah internet betul2 lah pas nih jawabnye.., especially macam scholarships tu..,

ishh.., bile pikir balik macam banyak lak effectnye kan.., tu ler MZ nih mase awal2 wat fb tuh taknak pikiaq jauh ke depan.., nih pikir ke depan jer tapi tak jauh kemane pon..,

dari segi mase lak.., orang kate kalau fb nih kene tutup.., student macam aku nih lagi banyak mase lapangnye sebab mase tak lagi dihabiskan depan fb.., betoi ka???? rase macam salah jer.., sebab every student own a laptop.., so kalau fb kene tutup pon.., pi mampos lah ngan die.., banyak lagi social networking yang len kan.., lagi pon mase aku bukan banyak habis kat lappy dengan membukak internet sebaliknye aku gunakan untuk men PES jer besenye.., haha.., sama gak an..., mase terbuang macam tuh jer an.., hihi

tapi apapun.., everyone have their own opinion.., macam ape yang aku tulis kat atas nih pon ape yang terlintas kat otak aku jer tapi tak semua lah kan.., hehe

apepon.., backup dulu gmbo2 wa ghairuha yang ade kat fb tu demi keselamatan kalau betul si MZ nih nak tutup fb..,

wassalamualaikum...,