Tuesday, January 11, 2011

final dekat dah wehh

assalamualaikum semua blogwalker yang singgah membace.., ape khabar?? hope semua sihat2 belaka.., insyaAllah..,

hmm.., sedar tak sedar.., rupe2 nye tinggal sebulan jer lagi sebelum aku duduk kat kerusi untuk jawab final exam.., klau final exam abeh.., mean abeh lah sem 2 aku..,

eh biar betul.., nak habis sem 2 dah?? macam tak caye gak.., tapi tu lah.., bila dipikirkan semula banyak gak mase aku terbuang.., ngeh.., dah terlambat baru nak sedar.., awal sem dulu tak sedar2.., haha

aku sedar yang sem nih dah nak abis pon sebab aku perasan yang duit elaun aku pon dah nak abih.., adoyai.., aku ngat nak saving sem nih.., dah saving gila kentang dah.., still abih gak.., tape lah..,rezeki di tangan tuhan.., mgkin belum mase nye lagi kot.., huhu

so final pon dah dekat.., mean that aku dah takleh nak ber-PES 24 jam.., tak boleh menonton selalu.., kene stdy lebih.., kalau tak nanti diri sendiri yang nyesal lak.., aduuhh..,

budak sekolah baru sebulan sekolah aku dah nak cuti sem.., tapi aku rase aku cuti 3 minggu jer.., eh dah citer pasal cuti lak.., exam dulu ler..,

aku harap dapat maintain keputusan aku.., bukan aku sorang jer tapi kepada semua orang.., kene maintain.., bukan takat maintain markah exam jer.., macam ne lak yang dah takde exam.., yang dah tak exam tuh maintain kan segala yang perlu.., especially prestasi di tempat kerja.., mane taw t tibe2 jer dapat nek pangkat lak sebab prestasi kerja makin hari makin cemerlang..,

hmmm.., to person call student especially foundation students.., let us do the best in our final.., lagi-lagi dak2 fizikal sains kat asasi uia nih.. hehe..

oklah.., aku pon rase yang aku banyak sangat mengarut dalam entri nih..,
wassalamualaikum