Monday, January 10, 2011

aku menang GA tok esah.....




assalamuaalaikum dan selamat pagi semua readers dan bloggers.., hope semua sihat-sihat belaka..,
entry kali nih nak citer betape excited nye diri nih pabila dapat menang giveaway.., for the first time in my life.., not for the rest of my life yer..,

ingat lagi ga tok esah??? mesti semua ingat kan.., kalau tak ingat pon mesti ingat banner nye yang comey belaka..


pemenang ga ni tok esaah dah umum malam tadi kul 12.., tapi aku tak berkesempatan nak bukan.., kenape?? sebab ade sahabat pinjam lappy aku nak wat assignment dye.., keje dye lagi penting dan perlu diutamakan berbanding kerja aku yang tak seberape nih.., 

sebelum pemenang diumumkan pukul 12 pagi tadi.., tok ade wat agih kan kumpulan pemenang.., dan aku berada di kumpulan 4 dan nombor aku dalam kumpulan 2 ialah 10.., wah.., bile aku ingat balik no nih.., mesti aku teringat kat van persie dan fabregas kat arsenal sebab 2 no. ni no. jersey diorang.., hihihi
bile aku open jer blog tok esah pagi tadi ade pulak name aku dalam list pemenang.., tak caye?? nih buktinye.., hihi
thanks tok eah sebab anjurkan ga nih.., hope rezeki tok esah akan dimurahkan dan melimpah-limpah lepas nih.., selain tu., senarai dibawah nih antara mereka yang menang ga nih.., sudi-sudi lah ke blog dorang.. hihi



tahniah kepada pemenang yer