Saturday, January 22, 2011

ber"wendy's"buat pertama kali

assalamualaikum to all readers and blog walkers..,

ari sabtu nih besenye aku kuar outing.., cume ari nih aku malas nak kuar jauh2.., ponat weyh..,haha

so aku bersame-same sahabat aku dan tok esah merupakan salah seorang dari mereka telah berjalan kaki ke wendy's untuk mengisi perut.., aku yang ajak sebenarnye.., sebab aku tak pernah merasa pon.., maklumlah negeri aku tak ade pon.., tapi aku bukan lah g wendy's kat time square tuh.., pergh boleh tercabut kaki nak berjalan kaki dari asasi pj ke time square.., hihi

aku gi yang dekat sangat ngan asasi uia pj nih.., jalan pon x sampai setengah jam.., tempat yang dituju ialah jaya one.., memang best kat situ.., byk gak tmpat makan yang best.., p boleyh tahan gak lah harge die..,







klau korang tak tau jaya one ni kat mane.., google map jer.., sebab aku tak reti sangat nak cerita @ describe sesuatu tempat nih..,

sekian dari aku..,

wassalamualaikum.., (gambar dari google)