Friday, January 7, 2011

Blog Aku, Bukan Privasi Lagi



waaaahhh.., ni merupakan segmen ke-tiga aku join untuk malam ini dan jugak yang ketiga dalam tahun 2011 nih..,


segmen ni mintak aku describe-kan blog aku.., so blog aku nih aku akan tulis ape yang aku nak tulis especially ape yang aku lalui dan ape yang aku nampak dengan mata kepala aku bukan mate kepala orang lain.., selain tu aku ade jugak selitkan beberape tazkirah sebagai peringatan untuk aku dan jugak blogger2 lain.., walau ape pon kita buat seharian tu kite kene ingat yang kita nih seorang hamba Allah.., terutame untuk blogger2 islam lah.., selain tuh aku ade jugak share news dari paper terutama isu2 semasa dan ade kaitan dengan aku.., macam dunia pendidikan la memandangkan aku nih masih lagi dalam alam menuntut ilmu.., aku ade gak selitkan ulasan keputusan bola sepak liga perdana inggeris terutamanye.., lebih2 lagi untuk Arsenal FC.., 

sekian ngomelan ku.., dan aku dikehendaki meng-tag 3 blogger..,: