Sunday, January 23, 2011

kasut futsal baruu

Assalamualaikum semua blogger dan reader.., moga2 korang semu sehat2 belaka yew

sebelum menceritakan ape yang patut.., aku nak kredit kat tok esah sebab hadiah berupa top up rm 10 telah saya terima semalm.., aku menang bukan sebab kawan yew.., tapi dah rezeki.., nak wat macam ne.., memandangkan hari2 pon jumpe dy so die bagi baucer topup tu hand by hand jer.., thnx lah tokkkkkk



ari nih aku pi mid valley untuk mencari kasut futsal.., malas nak pi jauh2.., so pi yang dekat sudah la.., mule2 aku pi butik nike.., kononnye nak beli nike ctr360 walaupun adidas merupakan pilihan hati aku tapi tak jadi sebab mahal sangat adidas tu.., aku dah nak angkut dah nike tu.., berharge 155.., bile aku tye size jer.., terus tak jadi sebab takdek size.., hampeh betul.., then aku pi lah kedai peralatan sukan bersebelahan dengan nike tu.., ade diskaun.., hihi.., aku buat prbandingan 2 jenis.., nike mercurial victory ngan puma blackcat 3.10 trick it.., lepas diskaun harge lebih kurang jer.., puma = 132.., nike 145..,


last2 aku decide beli puma jer sebab mercurial tu menyerlah sangat ler.., haha

sekian sahaja dari aku.., wassalamualaikum