Tuesday, January 25, 2011

speaking test.., lepas sudah

assalamualaikum semua..,

lame gak tak bukak laptop.., hihi..., tadi tepat jam 8.40 pagi.., aku telah menduduki speaking test untuk ept buat kali kedua.., ept?? ape tue?? ept tu english placment test.., merupakan test bagi student cfs uia.., dan perlu exempted.., mean lepas lah.., kalau tak masuk lah level baper.., aku kat level 6.., the highest one.., patutnye dah exempted sem nih.., tapi tak de rezeki lagi.., mybe kali nih InsyaAllah.., untuk exempted seseorang tuh perlu dapat overall band 6 and writing band 6.., dan ke atas.., sem lepas memang aku dapat overall band 6.., tapi writing aku band 5.., so kene repeat.., huhu

ikhsan google

selesai sudah explaination pasal ept.., aku duduki buat kali kedua pon dah dijelaskan kat ats tadi.., hihi.., minggu nih merupakan minggu speaking test untuk student kat sini.., bermula semlam hingga hari jumaat nih.., dan aku dah kene tadi.., so dah lepas lega lah jugak.., tapi tak lega sangat as long as i dont know the result..,

topic yang aku dapat tadi... ialah "good health lead to success".., lebih kureng cenggini lah.., haha..,

ok lah.., aku rase sampai sini jer kot.., sebab nak bersiap-siap gi kelas kimia.., kene focus kat kelas.., final dah dekat.., huhu

wassalamualaikum....