Saturday, January 29, 2011

beberape minggu jer lagi...

assalamualaikum semua.., korang per kabo.., hope sihat selalu insyaAllah..,

dah lame aku tak update blog aku yang tak seberape nih.., maklumlah.., wifi lembab.,, bese lah.., pakai percuma kan.., nak pakai broadband fulus pon tak seberape.., huhu..,

oh yer.., mesti korang semua tertanye-tanye.., ape yang beberape minggu lagi tuh.??? tu sebenarnye cntdown nak final exam.., p preparation aku langsung takat nih.., aku pon agak kecewa sikit dgn ape yang aq buat sepanjan mase nih.., ya Allah.., could You please give ma a spirit to study..,

actually banyak gak halangan demi halangan yang aku lalui hingga menyebabkan aku membazirkan mase aku.., antarenye.., it fair kat midvalley tadi.., entah macamane aku boleh TERPERGI.., adoiii.., bukan ade pape pon kan.., nak cari laptop..,?? dah ade sebijik.., haha..,

bila nak study terbayang lak kat TOK ESAH.., (im not a GAY yew).., actually dia tgh gi hiking kat gunung Ansi n9.., wah bestnye.., bile terbayang keseronokan tak jadi nak gi study.., ish3.., sebenarnye memang aku nak gi bila tok ajak haritu.., tapi kawan aku dah tempah aku untuk menyiapkan sebuah slide show untuk program die yang bakal berlangsung pada malam isnin kelak...,

hmmmpphh.., mgu depan last week kelas rasenye.., khamis dah start cuti.., sampai ahad.., ntah boleh study ke tak mase tu kan.., hihi.., isnin ngan selase pas cuti tu ade kelas lagi.., then rabu.., 9 februari 2011.., aku ade english placement test @ exam english yang perlu aku exempted seperti yang telah aku ceritakan kat entri sebelum nih.., then revision period sehingga 15 / feb.., pastu mula lah exam subjek lain.., tak lain tak bukan subjek arab, kimia, komputer 1 dan 2..,

aku harap sangat ape yang aku impikan jadi kenyataan pas nih.., so untuk itu aku kene study.., tapi.... semangat aku kian hilang..., huhu..,maaaakkkkk..., tolonglahhhh...

kengkawan semua.., doakan saye ea..,

sekian saje rintihan saye.., wassalam