Wednesday, February 2, 2011

cuti oh cuti

assalammualaikum...., ape kabo semua yang sedang berbw..,

lame dah tak online.., fokus study last minute.., hehe

harinih ramai dah orang balik ke kampung halaman disebabkan cuti tahun baru cina yang tercatat di kalendar.., haha.., cuti 4 hari.., then 2 hari lepas cuti kelas macam biasa dan esoknye mula dah perjuangan student2 di cfsiium nih.., ape yang dijuangkan.., kitorang bukan nak pi mesir sane ye.., tapi kitorang mule exam dah tyme tuh.., 9 feb nanti exam english.., bagi yang dah exempted of course lah dowang tak perlu untuk exam kan.., bagi yang tak exempted lak.., nilah masenye.., jangan berdebar.., just chill.., (ckp orang sendiri lebih) haha..,

cuti 4 hari nih aku tak balik ke kampung halaman di johor.., dan aku telah pon beritahu kat mom and dad aku yang aku tak balik.., tapi aku singgah umah member aku kat damansara je.., mybe nanti boleh lah singgah kat umah abang aku yang terletak kat damansara gak kot.., kalau ada rezeki lah an..,

bukan aku tak nak balik.., tapi aku kene siapkan project computer 2 (programming) tyme tuh.., kalau aku balik of course lah aku tak buat.., dah hilang carry mark kat situ.., ish3.., teruk perangai.., haha..,

aku dengar citer yang tok esah nak pi jumpe abang ben kita bile balik nanti.., jangan salah tegur dah lah yer tok esah ooi.., hihi..,

hmmm.., aku rase tu jer kot yang aku nak type hari nih.., korang semua doakan lah kejayaan students cfsiium yang bakal menduduki peperiksaan agar kami berjaye dengan cemerlang yer.., InsyaAllah..,

sekian sahaja..,
wassalamualaikum