Sunday, January 30, 2011

mengapakah??

assalamualaikum semua..,

sebelum aku pergi ke majlis maghrib nanti aku nak post satu entri dulu.., hehe.., aku sangat pelik dgn wifi tmpat aku sekarang nih.., kenape??

dalam mase seminggu nih aku nak bukak blog page aku memang lambat yang terlampau.., begitu jugak dgn segelintir blog yang aku selalu aku bukak.., tapi bila aku bukak blog yang aku baru nak berkenalan laju pulak.., nak kate sebab berat??? sebelum nih ok jer kot.., lagi2 aku dah buang beberape flash widget dah pon kalau korang perasan lah...,

tapi aku tak pasti apakah masalah sebenarnye.., sebab aku dah cuba ringankan pon same jer.., nak kate wifi connection bukak web len ok jer.., bila aku bukak bende yang selalu aku bukak die menjadi sangat lembab.., begitu jugak kalau aku cube nak bukak facebook..,

melampau lah an kalau die kate fb tuh berat..., huhu

anyone who could help me please..?? korang bukak blog aku jadi lembab tak???

tolonglah.., aku nak bw pon agak susah.., huhu

sekian rintihan dari aku maghrib nih..,

wassalam