Tuesday, February 22, 2011

home sweet home

assalamualaikum semua..,

akhirnya mase yang aku tunggu2 dari dulu dah muncul.., its holiday lah wey.., haha.., maklumlah tadi paper last aku.., paper kemis.., boleh tahan payah lah jugak.., tulah saper suro stdy last minute kan.., kah3.., padan ngan muka aku.., nak ikutkan hati tadi.., abes kimia tu nak terus belah jer an.., tapi tghhri sangat matahari pon terpacak lagi..,

so aku tunda sampailah lepas zuhur.., maka bila aku keluar jer dari gate cfs tadi tamatlah bab 2 aku kat cfs nih.., tinggal satu bab pendek n satu bab panjang jer lagi.., tupon kalau exempted english lah.., kalau tak.., tinggal lah 2 bab panjang.., haha

yang aku tak boleh nak belah tadi mase aku turun kat bukit jalil lah tadi.., kan bese ade mamat cina tunggu kat tangge tu bagi bende kan.., yang sorang nih nampak aku bawak beg kertas garena terus die ingat aku men dota..,ape garena ade dota jer ker.., huahahaha..,

pi yang aku bengang tadi mase kat dalam bas lah.., orang bese stop kat tempat rehat nak makan die boleh pulak berhenti kat restoran.., fuhh.., punye lame aku tunggu kat bas nak tunggu die siap makan punya pasal.., buat rugi mase aku jer..,

baik2 aku bajet sampai pukul 8 dah jadi sampai pukul 9 setengah.., hampeh betul lah.., huhu..,

tapi sekarang ni aku memang tak tahu cuti ni nak buat ape.., macam mase sem satu abeh dulu.., mase cuti aku pi khatamkan bleach.., orang pi khatamkan quran aku jer pi khatamkan kartun tuh.., huahaha.., la nih aku pon tak tau ape aku nak khatamkan.., mybe lesen moto aku yang tergendala dulu tue kot.., haha

owkeyh lah.., chow dulu.., oh lupe lak.., good luck yer exam bio t tok esah ooi wassalamualaikum..,