Monday, February 7, 2011

konklusi epl aku pada hari ni

assalamualaikum semua..,

so macamne ngan cuti korang.., mesti seronok an.., ngee.., aku dgr plus highway jam semalam.., penuh sesak.., tu la.., len kali carpooling la.., aku tak maksudkan korang yer.., tapi aku maksudkan golongan orang2 kaye yang sorang sebijik kete tuh.., huhu

berbalik kepada tajuk entri aku.., tak banyak yang aku nak conclude kan.., antaranye..,

- manchester tak boleh nak ikut rekod tanpa kalah semusim arsenal yang dicatat pada musim 03-04 kerana mu telah tewas 2-1 dengan wolves..,
-gary neville telah mengumumkan persaraan beliau dan alex ferguson mahu die jadi coach mu.., (good luck with that)
- minggu ini merupakan minggu dimana gol terbanyak dihasilkan dimana jumlah gol untuk semua perlawanan ialah 43 gol
-manager west brom Di Matteo telah dipecat (kalau tak silap)
-louise saha meyumbangkan 4 gol untuk everton dan menang 5-3 ke atas blackpool.
- liverpool menang 1-0 ke atas chelsea setelah chelsea mendapatkan fernando torres dari liverpool..,

sekian itu je kot ulasan aku.., hehe
wassalam