Friday, February 4, 2011

Ya Allah.., kurniakanlah aku ilham

Assalamualaikum semua.., korang ape khabar.., dah due hari cuti kan.., hmm sok sabtu dah ahad dah nak balik uia dah..,

hari nih aku jenjalan ngan kawan aku.., semalam tak gi mane2 tapi hari nih jalan2.., tak gi mana pon.., just gi tgk wyg kat OU jer.., citer haq.., ok lah citer nye.., citer nih merupakan citer melayu ketiga yang aku tengok kat wayang.., graphic effect dye memang lawa., huhu..,

puas dah berseronok hari nih.., aku bukak laptop dengan tijuan nak menyambung project programming aku yang date due nye hampir tibe.., tajuk nampak macam senang kalau baca sekali jer..,

bila dah bace banyak kali terus tak faham.., sape dapat buat nih memang aku respect lah.., tapi kalau die masih sedang belajar subject tuh lah.., kalau memang dah kerjaya dye memang aq respect tapi tak tinggi mane lah..,

sangat tension bile aku tgk progression project aku nih.., boleh dikatakan tak sampai 10 % lah an yang dah siap.., huhu.., macam2 masalahnye.., tak boleh compile lah.., tak menjadi lah.., aku pon tak berapa nak faham dah.., padahal awal sem dulu memang aku minat ngan subjek nih..,

ape pon aku cume boleh berdoa pada Allah yang maha mengasihi untuk mengurniakan ilhamNya kepada aku untuk aku teruskan project aku nih..,

sekian saja malam nih..,
wassalamualaikum..,