Friday, March 11, 2011

candles video clip by Hey Monday

Assalamualaikum semua

nih aku ade satu video klip lagu yang baru dikeluarkan.., untuk makluman korang lagu nye dah lame dah.., cume video nye baru keluar semalam dan aku baru ade kesempatan nak mendownloadnye baru je beberape jam tadi.., haha
video

lagu dendangan hey monday- antara fav band aku gak la- tajuknye candles.., dan pelbagai isi tersirat yang korang semua boleh jumpe klau korang semua cube menyelami lagu ni la.., ok tgk jgn tak tgk k..,

video ni aku ade komen sikit jer iaitu kualiti audio nye agak kureng sikit la.., pepandai la korang dengar eah.., haha

k chow dulu.., wassalamualaikum