Saturday, March 12, 2011

cuti sekolah mula dah

Assalamualaikum semua..,

hari nih bermula lah cuti sekolah bagi yang masih bersekolah.., yang kat U tu kalau tak cuti bersabar lah yer.., hehe..,

kat johor nih pembukaan cuti sekolah dibuka dengan karnival jomheboh yang berlangsung kat teluk danga @ danga bay.., so mesti ramai budak2 sekolah kat sana.., maklumlah cuti sekolah kan..,

lain pulak ngan aku dan rakan2 cfsiium sebab kitorang punye result sem 2 sesi 2010/2011 bakal keluar pada 17 mac nanti.., hari khamis depan.., bagi budak2 lepasan spm pulak debaran nye makin terasa sebab dorang punye result bakal keluar pada 23 mac.., seminggu lepas kitorang dapat result.., aku harap korang punye result semua cemerlang termasuklah aku punye.., hehe

bagi yang meminati filem epik dan yang mahu menambah pengetahuan sejarah mereka.., maka boleh lah ajak mak ayah atau member2 pergi wayang untuk menonton sebuah hikayat yang diarahkan yusry kru iaitu Hikayat Merong Mahawangsa.., aku cadangkan jer..,

nak cakap cerita nih best ke tak tak boleh lagi sebab aku sendiri x pi tgk lagi.., haha