Sunday, March 13, 2011

site review: special for animeholics!!!

assalamualikum semua.., macamne pagi hujung minggu korang.., alhamdulillah kita dijauhkan dari ujian Allah yang besar iaitu tsunami di jepun..,

ok aku taknak menambahkan lagi cerita mengenai tsunami di jepun bukan sebab aku tak nak amek taw tapi dah ramai blogger yang bikin cerita mengenainye kan.., so nanti berita tak pelbagai pulak..,

sebelum aku masuk ke tajuk utama.., aku nak cerita sikit kekecewaan aku bila arsenal dikalahkan 2-0 dengan mu pagi tadi di suku akhir piala fa yang berlangsung di old trafford.., bertambah sedih bila sorang lagi centre back arsenal (djourou-20) terpakse diketepikan dalam baki perlawanan arsenal musim ini akibat kecederaan bahu yang dialaminya..,

ok berbalik kepada tajuk utama.., kali nih aku nak berkongsi satu website atau pon blog untuk korang semua.., name site nye movie manga.., kat sini terdapat ribuan anime dan manga yang korang boleh download.., dari yang bersiri hingga lah ke movienye.., aku dapat site nih lebih kurang bulan november tahun lepas.., mase tuh aku search port nak download bleach.., then aku jumpe lah site nih.., file yang korang nak download tu besenye dalam 60-80 mb untuk anime yang bersiri.., yang movie aku tak pasti lak.., sepanjang aku download takde masalah kualiti.., semuanye ok jer..,

antara page site nye..,




jadi kepada peminat2 anime yang nak mengumpul episode2 anime kesayangan korang.., boleh lah singgah ke website nih.., tapi kemungkinan tak semua anime ade.., seperti the law of ueki.., tapi aku dgr die still lagi mengupdate anime list nye..,


jom singgah  klik jer link kat bawah ni yer



kalau korang semua ade site len meh lah share ramai2.., tapi site tuk anime jer taw.., jgn kasi site lain..,beklah sampai di sini saja.., tunggu entry review seterusnye ok.., 
ok chow..,
wassalamualaikum