Wednesday, March 9, 2011

cerita hari ini..,

assalamualaikum semua.., dah lame aku tak update blog upenye.., dkat seminggu dah.., haha.., bukan sibuk macam perdana menteri pon sebenarnye.., cume tak berkesempatan jer.., yelah.., umah aku nih komputer byk.., tapi brdband satu jer.., tyme ni baru aku dpt gune.., haha

actually hari nih aku dikejutkan dengan kekalahan arsenal di tangan barcelona kat nou camp dengan keputusan 3-1.., takde lah teruk macam season lepas 4-1.., nampaknye arsenal hilang satu lagi trofi.., selepas kalah ngn birmingham untuk carling cup.., so la ni ade 2 trofi untuk dikejar iaitu piala fa dan liga perdana..,untuk piala fa arsenal akan menentang man u yang baru je hilang tiga mata dengan liverpool ahad lepas.., harap terus kalah.., hihi.., jahat tak..,

then hari nih aku ade test jpj untuk lesen motor aku.., cepat tak.., padahal isnin lepas baru mula belajar 10 jam tuh.., fyi, aku tak gune orang dalam yer.., haha.., alhamdulillah aku lulus.., cayalah.., die kata jumaat depan aku boleh dah dapat P motor.., tade pe nak dibanggakan sebab lesen motor je pon.., bukan macam kebanyakkan sahabat2 aku yang ade lesen motor dan kereta.., tapi takpe.., korang ade lesen kereta kan so kalau jalan guna kete korang lah.., dapat selamatkan alam sekitar dengan mengurangkan pelepasan gas karbon monoksida ke udara kan.., haha

oh yer.., kalau tak silap aku esok bertarikh 10 mac cerita hikayat merong mahawangsa akan ditayangkan di pawagam.., aku pon tak sure dapt tgk kat wayang ke tak.., kalau ade fulus aku pi lah wayang.., kalau tak.., tunggu je lah sesiapa yang akan mendownloadnye.., haha..,

ok sekian saja dari aku.., tata..,
wassalamualaikum..,