Sunday, March 27, 2011

an entry without a title

Assalamualaikum semua..,
dah lame aku tak kemas blog aku.., bersawang dah.., jap2 nak bersihkan...,

ok sebenarnye bukan takde idea ke malas ke nak update blog nih tapi asyik tak berkesempatan jer.., maklumlah.., still study lagi.., duit belanjer pon untuk benda2 penting jer., so tade le broadband.., just mengharapkan wifi kat tempat ni jer lah kan.. yang selalu digunakan entah berapa ramai orang aku pon tak taw lah..,

aku baru jer balik ke uia.., tapi bukan dari rumah.., dari "peers cfsiium counselling training" yang berlangsung di kem el-azzhar, morib selama 3 hari 2 malam bermulahari jumaat..,

so far.., banyak gak lah input yang dapat aku jadikan sebagai output di masa akan datang yang telah aku terima semasa berada dalam event nih.., selain dari memberi input kepada kami ahli peers cfsiium ni.., terdapat juga aktiviti keyakinan diri atau memberanikan diri dengan aktiviti berkayak dan high rope.., atas sebab kelalaian aku sendiri.., aku telah mendapat satu calaran di kaki kiri semasa buat high rope.., hehe..,

selain tu kitorang ade gak malam BBQ.., dan aktiviti yang menarik serta memenatkan di hari kedua iaitu.., ape tah name gamenye.., tak ingat pulak.., hehe.., yang penting kat game tu korang kene tiup 2 biji belon dan ikat kat bahagian pergelangan kaki korang.., then masuk kat arena and start the war.., hahaha.., macam ne perangnye??.., pijak lah belon orang len.., bile 2 belon korang tu dah pecah maka game over lah korang.., last  man stand is the winner of the game..,

that's all my babbling for today.., thanks for spent your worthy time 2 read my entry..,

wassalamualaikum..,