Thursday, March 17, 2011

semakin mendebarkan

assalamualaikum semua..,

ape yang semakin mendebarkan nie eak.., sebenarnye hari nih aku Tok Esah dan kengkawan cfs yang len akan mendapat keputusan kitorang utk sem 2 sesi 2010/2011.., menurut notis yang terdapat di website cfs tue harini nih tepat jam 5 keputusan tue akan keluar di student portal kami..,

tapi aku online petang nih bukan sebab aku nak tgk result aku sebab aku dah menjangka satu perkara akan terjadi bila kitorang bukak portal tersebut.., perkara tersebut ialah.
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--

nilah yang keluar bila aku cuba bukak student portal aku.., same je mase aku nak bukak tgk result aku yang sebelum nih.., haha

jadi kengkawan semua ape kate kita bersabar yer nanti boleh lah tue.., haha

sekian dari aku yang tak berapa pandai menulis ni.., hahaha.., oh yer.., sebelum aku mengundurkan diri.., pe kata korang kelik sponsor aku.., dapat pahala amal.., =)


wassalamualaikum...