Thursday, April 28, 2011

kenapalah pak guard nie.., alahai

Asslamualaikum semua.., 

sebenarnye aku taknak pon buat entry pasal apa yang terjadi ni.., kes ni berlaku hari sabtu 2 / 3 minggu yang lepas.., disebabkan aku masih tak boleh nak lupe so aku cerita la sikit.., hihi..,

masa tu hari sabtu.., aku bercadang nak outing beli seluar.., disebabkan roommate aku semua balik dan aku malas nak call or message member aku yang len so aku pi lah sorang.., midvalley tu bukan jauh sangat nak berteman kan.., 

masa aku nak keluar dengan bag silang yang tak ada isi tu.., tiba2 ada seorang pak guard memanggil aku.., pada masa yang sama ada juga seorang sister lalu dan dia ingat dia pon kene panggil macam aku.., yang tak boleh belah nyer.., pak guard tu kata " tak pe awak boleh pergi" kat perempuan tu.., padahal perempuan tu patut ditahan sebab dia bergaya overnight dengan bag yang penuh isi.., 

lalu terjadi lah perbualan di bawah ini diantara aku dan pak guard tersebut..

pak guard : kamu student ke?
aku : haah lah..,
pak guard : student mana?
aku: (sambil rasa menyirap sikit) student uia la..,
pak guard : mahallah ape ?? ukc ke??
aku: (dah terlebih bengang) haah

then sebelum sempat dia sambung soalan dia aku bagi lah kad matrik aku.., yang aku tensen nye.., dia boleh pulak nak eja nama aku satu2 then belek2 kad aku tu.., pakcik2 dah bosan sangat ker jaga gate ni.., 

no wonder lah majority student kat cfsiium ni benci kat pak guard..,

sekian saja lah.., aku nak ke kelas dulu ni.., assalamualaikum