Tuesday, May 3, 2011

samalaman ber-bbq..,

Assalamualaikum semua..,

semalam petang aku ada aktiviti sekali lagi bersama peers.., ini merupakan aktiviti ke-4 aku bersama peers dan merupakan yang kedua untik sem ini.., 

semalam aku join sebagai committee member.., bukan lagi ahli yang mengikut.., so.., kene lah buat kerja kan.., sebelum ber-bbq semalam.., aku dan 2 orang committee member lain pi beli barang masa hari sabtu sebagai persiapan.., itulah tugas utama aku..,

semalam petang pulak.., aku tolong lah diorang wat preparation sebelum orang yang join datang.., dan paling mengejutkan diorang suruh aku buat air.., katanya banyak2 program aku je blm buat air.., agak seram jugak sebab aku tak pernah buat air untuk kuantiti yang ramai.., then aku buat jugak..,

and diorang semua kata sedap.., alhamdulillah.., sebab kalau tak sedap tu memang kelamahan diri aku la.., but thanks to Allah.., air tu jadi sedap..,

then lepas maghrib.., kerja aku membakar ayam2 bersama 2 committee member dan seorang senior yang join.., sekali lagi alhamdulillah tak ade ayam yang hangus.., hehe...,

so memang penat lah.., tapi berbaloi.., dengan menu yang banyak ditambah dengan keseronokan dapat bersama.., memang berbaloi..,



sekian saja kesah aku di waktu yang dah hampir tengahhari ini.., sampai kita berjumpa lagi..

wassalamualaikum..,