Wednesday, June 15, 2011

apabila blackout..,

assalamualaikum semua.., 
jarang aku tak tido lepas subuh.., tapi sem nih x boleh lah nak tidoq pas subuh.., ti terlajak.., dah tak dapat gi kelas.., lagipon orang kata kalaut tido lepas subuh rezeki x masuk.., wallahualam.., aku pon tak taw..

ni ape kes pulak ngan blackout sampai menjadi topic untuk aku nie?? nak taw?? teruskan membacee..,

semalam mahallah @ college @ hostel aku nih blackout sebanyak 2 kali.., petang sekali dan malam sekali.., yang petang tu tak kisah la.., petang kan.., nampak lagi.., tyme tuh pon aku kat padang lagi.., sedang giat mengeluarkan peluh...,

yang aku nak ceritakan kat sini ialah kes yang jadi tengah malam tadi.., lepas puas main laptop aku pon nak masuk tido.., lebih kurang dalam pukul 12.30 pagi gitu lah.., then roommate aku pon masuk.., so kire at bilik aku tu tinggal aku, roommate aku ngan sorang member aku.., then roommate aku bersuara..,

"ai,, kenapa senyap semacam jer nih"

tiba2.., sesaat lepas soalan tu keluar bilik terus gelap.., bukan diselubungi misteri.., tetapi disebabkan blackout.., haha.., aku pon terus jer lah berusaha untuk tidoq..,


tapi malangnye..,,kekecohan berlaku.., semua orang menjerit tak tentu arah.., berlawan-lawan suara sape paling kuat.., ade yang buat bunyi monyet lah.., ade yang mencarut lah.., macam-macam lah...,

aku rase kes nih pasti berlaku kat semua hostel.., dari sekolah sampailah ke universiti.., tapi aku tak pernah taw ape sebab diorang nih menjerit.., buat hilang suara and mengganggu keamanan orang lain nak tidor jer..,

haih..,

sekian saja..