Friday, June 17, 2011

green lantern: terbaik setakat nih

assalamualaikum semua.., 
tadi baru jer balik dari mid valley.., tgk green lantern.., aku kalau citer2 superhero nih kalau boleh nak tgk kat wayang.., awal sikit.., nak download pon paling koman kene tunggu 2 / 3 bulan.., macam fast and furious 5.., sampai sekarang aku masih mencari..,
cartoon version

setakat nih memang aku rase sangat puas hati lah tgk cerita2 superhero.., dan yang paling latest nye ialah green lantern yang baru keluar semalam and hari nih aku dah tgk.., mula2 takde orang nak ikut.., last2 ade jugak 3 orang ikut.., yang len sume kata nak pi hari sabtu.., aku malas nak pi hari sabtu sok.., sebab tiket mahal satu.., nak beli tiket kompom kene beratur panjang2.., tak macam tadi.., sampai jer teruih dapat tiket..,

aku x nak lah cerita kat korang pasal cerita green lantern tu.., nanti hilang pulak keseronokan korang kan.., tapi aku nasihatkan sesuatu.., kepada yang lemah semangat, lemah jantung, pregnant, dan seangkatan dengannya.., tidak digalakkan menonton.., walaupun ini bukan cerita hantu tapi ini cerita penuh dengan suspennye..,

tengok sebelum terlambat....