Sunday, July 3, 2011

dato' Samy Vellu lalu sebelah aku??

assalamualaikum semua..,

kejadian ini sebenarnye berlaku semalam.., tapi lepas kejadian tu sampai ke saat aku menulis entry ini.., aku tidak berkesempatan untuk memegang laptop aku.., sadis betoi lah..,

actually semalam (sabtu) aku pergi ke digital mall yang jaraknye lebih kurang 2 kilometer jer dari asasi uia pj nih.., aku pi sebenarnye untuk mengusha beberapa gadget yang aku nak beli spt joystick, printer dan sekeluarga dengan mereka berdua.., tapi tak beli lagi as benda tuh semua kehendak aku jer bukan keperluan pown..,

so aku pon pi lah dengan member aku.., total semua sekali 3 orang.., cukup syarat bermusafir.., hehe.., aku keluar selepas zohor dengan menaiki teksi.., sampai jer kat depan pinti digital mall tu aku rase macam ramai lah pulak.., then ade seseorang lalu sebelah aku.., tapi aku tak perasan muka.., then kawan aku sorang nie tgk jer orang tu semacam.., kemudian kawan aku lagi sorang cakap "korang kenal tak?? samy vellu lah tu.."

aku pon dengan kebluran dan kebuntuan.., tanye mane samy vellu.., rupe2 nye yang lalu sebelah aku tadi tu samy vellu la.., haha hampeh betol.., tapi dia samy vellu jer pon bukan orang len pon.., so lantak dia lah.., hehe.., dia merupakan yang ketiga.., menteri yang aku jumpe.., walaupun sekarang bukan lagi tapi dulu dia menteri so masuk list lah.., yang first aku jumpe dulu Dato' Shaziman.., then Dato' Khalid Nordin.., and now Dato' Sammy Vellu..,

p/s: aku tak tau eja name die sebenarnye.., memang fail lah aku kalau kene interview nak keje government t.., haha


sekian wassalam..,