Saturday, July 2, 2011

best bro..

assalamualaikum..,

ape pulak entri kali ni.., tgk tajuk sikit.., ape yang best nye..?? oh yer.., baru aku teringat.., semalam aku dah pon menonton cerita arahan michael bay yang baru.., citer per.., takkan korang tak taw.., ape lagi kalau bukan transformers: dark of the moon.., 
shia la bouf still lagi dengan watak utama sam yang baru memasuki alam pekerjaan.., megan fox pula dah tiada.., diganti dengan awek british yang hot iaitu Rosie Huntington-Whitley yang memegang watak carly spencer..
kenapa carly bukan mikaela.., sebab mikaela tu megan fox je boleh pegang.., disebabkan dia dah tak join production maka dijadikan cerita bahawa mikaela tinggalkan sam dan dapat carly.., macam tu lah.., tak taw la kalau watak carly tu memang wujud dalam plot asalnyer..,

cerita ni memang paling dinanti aku rase lah.., kalau lah aku tak beli tiket online.., kompom2 membazir jer pergi kalau tak dapat tiket.., aku beli tiket hari selasa (sebelum tayangan) itu pon dapat seat depan.., seb baik hall die besar.., tak ade lah sakit leher aku.., haha

aku tak nak cerita banyak2.., baik korang pergi tengok sendiri dan  buat penilaian.., bagi aku cerita ni memang top secret class ...

wassalam..,