Saturday, July 23, 2011

mid term exam!!!!!!!

assalamualaikum semua.., pe cer hari sabtu korang.., hari sabtu aku ok jer.., hehe..,

ok tu sebenarnye tak ok sebab hari isnin ni aku dah start mid sem exam.., fuuuhhhh.., cuak tu.., pi nak buat camne.., nak tak nak kene duduk gak an exam tu.., so aku decide nak gune mase yang ade untuk aku study minggu ni.., cume boleh atau tak je masalhanye nih.., biasalah lelaki an.., byk sgt nak dibuat.., hehe..,

hari isnin ni exam aku bermula dengan arab pada waktu pagi.., then petang ade fizik.., mesti semua orang ingat aku sdg study dua subjek ni.., ok korang salah.., due2 buku subjek ni aku tak pegang lagi.., aku sedang cuba nak mendigest kimia yang susah nak digest ni.., dia senang tapi susah nak digest jer.., hihi.., walhal kimia nye exam hari selasa petang.., rabu pagi lak exam math.., ni satu lagi buat aku tercabar.., hehe.., then relax ler sampai jumaat..,

sampai jumaat jer relax.., sabtu tu ade exam understanding islam lah pulak.., hai.., subjek ni dah le reading and understanding nyer subjek..., and aku paling lemah bab2 nak membaca nih..,

ape yang best mid term kali ni ialah waktu midterm x ade kelas.., hahaha.., sebab sebelum ni midterm malam n siang ade kelas..,

so doakan kejayaan aku yer.., hihi

wassalamualaikum..