Monday, January 2, 2012

preparation month!!!

ok ini merupakan entri pertama aku tahun baru.., kenapa?? sebab semalam aku tak on pon lappy aku ni.., even kat umah.., pc x de monitor.., lgpon semalam adikku pakai broadband.., katenye nak on9 puas2 sebelum masuk sekolah.., haha..,


so kurang dari sebulan lagi aku secara rasminya akan menjadi pelajar semula di UIA Kuantan.., InsyaAllah dalam masa 4 tahun lagi.., segulung ijazah dalam genggaman.., then boleh la sambung master lak.., oh ye mesti ramai yang nak tanye aku amek kos ape kat kuantan t.., so jawapannye.., aku amek mathematical science.., major in _____.., tu nanti dulu.., hehe


so bulan 1 tahun 2012 ni akan aku jadikan sebagai bulan persiapan @ preparation month.., yela nak masuk degree la katakan.., haha.., seriously aku tak pernah jejak lagi ke uia kuantan ni.., semua aku tengok dari gambar je.., kalau uia gombak tu pernahlah aku g baru2 ni.., dalam 3 bulan lepas..,


so minggu ni segala borang yang perlu diisi akan aku isi.., ptptn dan segala bagai perlu diselesaikan secepat mungkin..,


harapan aku.., semuanya dapat berjalan dengan lancar dan jayanye.. =)